Llistat de polítiques actives
Nom | Tipologia | Consentiment de l'usuari |
---|---|---|
AVÍS LEGAL I CONDICIONS D’ÚS | Política del Campus Virtual | Tots els usuaris |
POLÍTICA DE PRIVACITAT | Política de privacitat | Tots els usuaris |
Resum
Per marcar la casella d’acceptació és necessari llegir el contingut de la política:
Text complet de les condicions d'ús
AVÍS LEGAL I CONDICIONS D’ÚS:
Aquest Campus Virtual (d’ara endavant, “Campus Virtual” o “Plataforma”) és propietat del Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya (d’ara endavant COPC), amb NIF núm. Q5855028F i domicili a C/Rocafort, 129, 08015, Barcelona (Espanya). El Col·legi està inscrit al Registre de Col·legis Professionals de la Generalitat de Catalunya PS/C20.
Per a qualsevol consulta o proposta, contacteu amb nosaltres trucant al telèfon +34 932 478 650 o per correu-e a formacio@copc.cat.
Així mateix, posem a la seva disposició un Delegat de Protecció de Dades que, no només s’encarregarà de supervisar tots els tractaments de dades que es realitzin a la nostra entitat, sinó que podrà atendre’ls per a qualsevol qüestió relacionada amb el tractament de les dades personals. Les dades de contacte del nostre Delegat de Protecció de Dades són: Lant Abogados (Lant Advisors, S.L.P.U.) - dpo@copc.cat.
Aquesta Plataforma es regeix per la normativa exclusivament aplicable a Espanya, i hi queden sotmesos tant nacionals com estrangers que la utilitzin.
L’accés a la Plataforma per part de la PERSONA USUÀRIA és gratuït i està condicionat a la lectura prèvia i l’acceptació íntegra, expressa i sense reserves d’aquestes Condicions d’ús i de la Política de Privacitat vigents en el moment de l’accés, que preguem que llegiu detingudament. La PERSONA USUÀRIA, en el moment que utilitza el Campus Virtual i els seus continguts o serveis, accepta i se sotmet expressament a les seves Condicions generals d’ús. Si la PERSONA USUÀRIA no estigués d’acord amb aquestes condicions d’ús, ha d’abstenir-se d’utilitzar aquesta Plataforma i d’operar per mitjà de la mateixa .
El subministrament de dades personals a través de la nostra Plataforma requereix una edat mínima de 18 anys o, si s’escau, disposar de capacitat jurídica suficient per contractar.
En qualsevol moment podrem modificar la presentació i configuració del nostre Campus Virtual, ampliar o reduir serveis i, fins i tot, suprimir-lo de la xarxa.
A. PROPIETAT INTEL·LECTUAL
Tots els continguts, textos, imatges i codis font són propietat del COPC o de tercers dels quals s’han adquirit els seus drets d’explotació, i estan protegits pels drets de propietat intel·lectual i industrial.
La PERSONA USUÀRIA únicament té dret a utilitzar-los de manera privada i sense ànim de lucre, i necessita autorització expressa per modificar-los, reproduir-los, explotar-los, distribuir-los o exercir qualsevol dret que pertanyi al seu titular.
L’establiment d’enllaços a la nostra Plataforma no confereix cap dret sobre aquesta. Igualment, el simple fet d’establir un enllaç a la nostra Plataforma no dona dret a atorgar-se la categoria de col·laborador o soci.
El COPC queda exonerat de responsabilitat per qualsevol reclamació respecte als drets de propietat intel·lectual dels articles i imatges publicats per tercers a la seva Plataforma.
Està absolutament prohibida la imitació, tant total com parcial, de la nostra Plataforma o l’establiment d’enllaços a la mateixa sense l’autorització prèvia del COPC.
B. CONDICIONS D’ACCÉS I ÚS
El present Campus Virtual és una plataforma online de gestió de les formacions i cursos oferts per l’entitat que el COPC posa a disposició de les PERSONES USUÀRIES com a eina de gestió i accés als materials i continguts dels cursos i formacions organitzats per l’entitat.
L’accés a la nostra Plataforma és gratuït. No obstant, per accedir-hi serà necessari que la PERSONA USUÀRIA s’hagi inscrit prèviament a una formació del COPC i hagi rebut les corresponents claus d’accés a la Plataforma o bé que es tracti d’un Formador/a o Professor/a o Coordinador/a que el COPC hagi contractat per impartir la formació. Per tant, l’accés a les funcionalitats i continguts del Campus Virtual estan restringits a les PERSONES USUÀRIES prèviament donades d’alta i requereix haver fet un procés d’identificació mitjançant usuari i contrasenya.
L’enviament de dades personals implica l’acceptació expressa per part de la PERSONA USUÀRIA de la nostra Política de Privacitat.
Així mateix, les funcionalitats i serveis de la Plataforma estaran disponibles únicament en les condiciones que es descriuen a continuació en aquestes clàusules, i la seva habilitació i ús estarà circumscrit al compliment de les circumstàncies que es detallen en els apartats següents.
La PERSONA USUÀRIA ha d’accedir a la nostra Plataforma i a tots els seus serveis i funcionalitats conforme a la bona fe, les normes d’ordre públic, la legislació vigent i les presents Condicions d’Ús, sense vulnerar les lleis vigents o infringir drets de terceres persones.
L’accés a la Plataforma i la utilització de la mateixa es dur a terme sota la pròpia i exclusiva responsabilitat de la PERSONA USUÀRIA, que respondrà en tot cas dels danys i perjudicis que pugui causar a terceres persones o a nosaltres mateixos.
La PERSONA USUÀRIA té expressament prohibida la utilització i obtenció dels serveis i continguts oferts a la Plataforma per procediments distints als estipulats a les presents Condicions d’Ús.
La PERSONA USUÀRIA té prohibit qualsevol tipus d’acció sobre la Plataforma que origini una excessiva sobrecàrrega del funcionament als nostres sistemes informàtics, així com la introducció de virus o instal·lació de robots o software que alteri el normal funcionament de la Plataforma o, en definitiva, que pugui causar danys als nostres sistemes informàtics.
Tenint en compte la impossibilitat de control pel que fa a la informació, continguts i serveis que continguin pàgines webs de tercers disponibles des de la Plataforma, li comuniquem que el COPC no es fa responsable dels mateixos, sense perjudici de que intentarà, en la mesura del possible, vetllar per la seva legalitat.
El COPC es reserva el dret a donar de baixa a qualsevol PERSONA USUÀRIA que l’organització entengui que ha vulnerat les condiciones que regeixen l’ús de la nostra Plataforma. Així mateix, es reserva el dret d’exercitar les accions legals oportunes contra aquelles persones que vulnerin les presents condicions generals d’ús.
1. ACCÉS AL CAMPUS VIRTUAL
- Un cop es confirma que la PERSONA USUÀRIA (Alumne/a) s’ha inscrit a un dels nostres cursos o formacions, dies previs a l’inici, rebrà a la direcció de correu electrònic que hagi indicat durant el procediment d’inscripció, un missatge amb la informació corresponent a l’inici de sessió al present Campus Virtual.
- En aquest correu se li indicarà un enllaç d’accés a la Plataforma, juntament amb el seu nom d’usuari i una primera contrasenya temporal que li servirà per entrar per primera vegada a la Plataforma.
- En el primer accés a la Plataforma, se li requerirà que canviï la contrasenya. Aquesta contrasenya ha de tenir, com a mínim, 8 caràcters, una lletra minúscula, una lletra majúscula i un caràcter alfanumèric.
- Un cop fet el canvi de contrasenya, haurà d’acceptar les presents Condicions d’ús i la Política de Privacitat de la Plataforma.
- Les claus d’accés són personals i corresponen a la PERSONA USUÀRIA que les ha rebut, qui és responsable exclusiva de la seva custòdia. No està permès l’accés a la Plataforma mitjançant les claus d’altres PERSONES USUÀRIES.
2. PERFILS DE PERSONA USUÀRIA
A la Plataforma trobarà tres perfils de PERSONA USUÀRIA:
- Administrador (Equip de Formació): El perfil d’Administrador té accés a totes les funcionalitats i continguts de la Plataforma. Com a tal, és un perfil de suport tècnic de la Plataforma i de resolució de dubtes en relació a la gestió i organització de la formació i accés al Campus Virtual. També farà el control de les assistències a la formació i gestiona les acreditacions.
- Professorat (Ponents, Formadors/es i Coordinadors/es): Cada Ponent o Formador/a tindrà assignats els cursos que li corresponguin. Podrà penjar els continguts, materials i altres recursos del curs que imparteixi, així com corregir treballs i tasques avaluatives o d’autoconeixement i incorporar les qualificacions. També podrà utilitzar les eines de missatgeria, xat i Fòrums de Debat, així com els recursos i activitats per gestionar l’activitat formativa.
- Alumnat (Alumnes): Cada Alumne/a tindrà accés als cursos on s’hagi matriculat a través de l’apartat “Els meus Cursos” que trobarà al Menú de la part superior de la Plataforma. Així mateix, podrà utilitzar el servei de missatgeria i xat i també compartir missatges i documents en el Fòrum de Debat i en les tasques i activitats indicades dels seus cursos.
3. NORMES D’UTILITZACIÓ DEL XAT PRIVAT
La Plataforma posa a disposició de les PERSONES USUÀRIES un servei de xat, que tindrà dues modalitats:
- Xat unidireccional entre Administradors, Ponents i Alumnes
- Xat bidireccional entre Adminsitradors, Ponents, Coordinadors/es i Alumnes
Per a la seva utilització s’hauran de respectar les normes i condicions que s’indiquen a continuació, que son a mode d’exemple i sense caràcter limitatiu:
- Aprovar expressament les presents Condicions d’Ús.
- No enviar missatges amb contingut comercial o publicitari i/o que persegueixin finalitats lucratives.
- Que el contingut dels missatges no infringeixi cap llei i que no vulneri drets de terceres persones.
- Utilitzar un llenguatge correcte i no incloure paraules malsonants o ofensives que puguin ser considerades de mal gust.
- No enviar contingut inapropiat, ofensiu, de caràcter sexual, indecent o abusiu o que fomenti activitats il·legals.
El COPC es reserva el dret d’eliminar qualsevol missatge que l’organització entengui que ha vulnerat les normes anteriorment descrites i les condiciones que regeixen l’ús de la nostra Plataforma. Així mateix, es reserva el dret d’exercitar les accions legals oportunes contra aquelles persones que vulnerin les presents condicions generals d’ús.
4. FÒRUMS I ESPAIS DE DEBAT
· Funcionament
La Plataforma posa a disposició de les PERSONES USUÀRIES uns Fòrums i Espais de Debat per tal que el PROFESSORAT pugui publicar els materials i anuncis que consideri oportuns en relació al curs que imparteix i l’ALUMNAT pugui rebre notificacions i anuncis de l’activitat formativa i plantejar dubtes i qüestions relacionades amb els cursos en què estigui matriculat. Com a norma general, a cada Curs hi haurà dos tipus de Fòrums:
- Fòrum de notificacions i anuncis: Aquest espai s’utilitza per rebre notificacions i anuncis de l’activitat formativa per part del PROFESSORAT i el departament de Formació del COPC. En aquest fòrum l’ALUMNAT NO ha d’escriure, només serà de lectura per conèixer informació general sobre el curs. La resolució de dubtes i qüestions individuals s’haurà de fer mitjançant el correu formacio@copc.cat.
- Espai de dubtes i consultes de cada mòdul: En aquest espai l’ALUMNAT podrà plantejar dubtes generals que li sorgeixin durant el curs. Per a cada dubte plantejat s’haurà d’afegir número o data de la sessió a la que correspon, així com el nom del professor/a al que va dirigit.
La PERSONA USUÀRIA podrà subscriure’s als Fòrums i Espais de Debat i rebre notificacions activant l’opció “SUBSCRIU”.
· Normes d’utilització dels Espais de Debat
Per a la utilització dels Espais de Debat descrits en el punt anterior, s’hauran de respectar les normes i condicions que s’indiquen a continuació, que son a mode d’exemple i sense caràcter limitatiu:
- Aprovar expressament les presents Condicions d’Ús.
- No publicar missatges amb contingut comercial o publicitari i/o que persegueixin finalitats lucratives.
- Que el contingut dels missatges no infringeixi cap llei i que no vulneri drets de terceres persones.
- Utilitzar un llenguatge correcte i no incloure paraules malsonants o ofensives que puguin ser considerades de mal gust.
- No enviar contingut inapropiat, ofensiu, de caràcter sexual, indecent o abusiu o que fomenti activitats il·legals.
- Només publicar missatges o temes que hagin de conèixer totes les persones del curs, en cas contrari, és millor utilitzar el servei de xat privat.
- Només publicar missatges o penjar documents relacionats amb el curs/formació corresponent.
- Es recomana que, abans de plantejar un dubte o qüestió, es comprovi que no ha sigut plantejat prèviament.
- Una vegada enviat el missatge, la PERSONA USUÀRIA té 30 minuts de marge per editar-lo i eliminar-lo en cas d’errors. S’ha de tenir en compte que:
o Des del primer moment serà visible, però deixarà de ser-ho si s’elimina en aquests 30 minuts.
o En cas que una altra persona hagi respost al missatge, aquest ja no es podrà eliminar.
5. TRACTAMENT DE DADES PERSONALS (COMPTE PERSONA USUÀRIA)
Per accedir a la Plataforma, únicament es recull el nom de la PERSONA USUÀRIA i la seva direcció de correu electrònic, que serviran per identificar la PERSONA USUÀRIA a efectes de controlar l’assistència a les formacions, resoldre dubtes i emetre els certificats corresponents per part de l’equip de Formació del COPC.
Quan la PERSONA USUÀRIA interactuï dins la Plataforma (ex.: quan publiqui missatges als Espais de Debat), únicament apareixerà publicat el seu nom d’usuari/a, però la seva adreça de correu electrònic no serà visible per a la resta d’integrants del grup.
Per a més informació sobre el tractament de les seves dades personals, consulti la Políticade Privacitat.
C. POLÍTICA DE PRIVACITAT
La confidencialitat i la seguretat són valors primordials del COPC i, en conseqüència, assumim el compromís de garantir la privacitat de la PERSONA USUÀRIA en tot moment i de no recollir informació innecessària.
El subministrament de dades personals a través de la nostra Plataforma requereix una edat mínima de 18 anys i l’acceptació expressa de la nostra Política deprivacitat.
D. RESPONSABILITATS
En posar a disposició de la PERSONA USUÀRIA aquesta Plataforma volem oferir-li un servei de qualitat, amb la màxima diligència en el moment de prestar-lo, i també en els mitjans tecnològics utilitzats.
No obstant això, el COPC no garanteix que la disponibilitat del servei sigui contínua i ininterrompuda per circumstàncies originades per problemes a la xarxa d’internet, avaries en els dispositius informàtics o altres circumstàncies imprevisibles, de manera que la PERSONA USUÀRIA accepta suportar dins uns límits raonables aquestes circumstàncies. Així mateix, la PERSONA USUÀRIA accepta que podrà haver-hi petites parades del servidor per a la realització de tasques de manteniment i de millora del servei.
L’accés a la Plataforma requereix tenir accés a internet. És responsabilitat exclusiva de la PERSONA USUÀRIA tant disposar dels serveis de connexió de dades que garanteixin el seu funcionament, com assumir el cost dels mateixos.
La PERSONA USUÀRIA reconeix que ha entès tota la informació respecte a les presents Condicions d’Ús de la nostra Plataforma, i reconeix que son suficients per a l’exclusió de l’error en les mateixes i, per tant, les accepta integra i expressament.
Tot el que fa referència a la nostra Plataforma es regeix exclusivament per les lleis espanyoles. En el cas que es produeixi qualsevol mena de discrepància o diferència entre les parts en relació amb la interpretació i contingut d’aquesta pàgina web, totes les parts se sotmeten als Jutjats i Tribunals que legalment corresponguin.
E. VIGÈNCIA DE LES CONDICIONS GENERALES D’ACCÉS A LA PLATAFORMA
Aquestes Condicions Generals d’Ús han estat actualitzades el dia 31/10/2024.
En qualsevol moment podem modificar-les per adaptar-les als canvis que es puguin produir a la nostra Plataforma, així com les modificacions legislatives o jurisprudencials que puguin afectar-la. Per això els hi aconsellem que, si us plau, comprovin la data d’emissió cada vegada que es connectin a la nostra Plataforma i així tindran la certesa que no s’ha produït cap modificació que els afecti.
Per a qualsevol qüestió respecte a les condicions d’ús de la nostra Plataforma, poden posar-se en contacte amb nosaltres a les dades indicades més amunt, o amb Lant Abogados a info@lant-abogados.como https://www.lant-abogados.com/.-----
AVISO LEGAL Y CONDICIONES DE USO
Este Campus Virtual (en adelante, “Campus Virtual” o “Plataforma”) es propiedad del Colegio Oficial de Psicología de Cataluña (en adelante COPC), con NIF núm. Q5855028F y domicilio en C/Rocafort, 129, 08015, Barcelona (España). El Colegio está inscrito en el Registro de Colegios Profesionales de la Generalidad de Cataluña PS/C20.
Para cualquier consulta o propuesta, contacte con nosotros llamando al teléfono +34 932 478 650 o por correo-e a formacio@copc.cat .
Asimismo, ponemos a su disposición un Delegado de Protección de Datos que no sólo se encargará de supervisar todos los tratamientos de datos que se realicen en nuestra entidad, sino que podrá atenderlos para cualquier cuestión relacionada con el tratamiento de los datos personales. Los datos de contacto de nuestro Delegado de Protección de Datos son: Lant Abogados (Lant Advisors, SLPU) - dpo@copc.cat .
Esta Plataforma se rige por la normativa exclusivamente aplicable en España, quedando sometidos tanto nacionales como extranjeros que la utilicen.
El acceso a la Plataforma por parte de la PERSONA USUARIA es gratuito y está condicionado a la lectura previa y aceptación íntegra, expresa y sin reservas de estas Condiciones de uso y de la Política de Privacidad vigentes en el momento del acceso, que rogamos que lea detenidamente. La PERSONA USUARIA, en el momento que utiliza el Campus Virtual y sus contenidos o servicios, acepta y se somete expresamente a sus Condiciones Generales de Uso. Si la PERSONA USUARIA no estuviera de acuerdo con estas condiciones de uso, debe abstenerse de utilizar esta Plataforma y de operar por medio de la misma.
El suministro de datos personales a través de nuestra Plataforma requiere una edad mínima de 18 años o, en su caso, disponer de capacidad jurídica suficiente para contratar.
En cualquier momento podremos modificar la presentación y configuración de nuestro Campus Virtual, ampliar o reducir servicios e incluso suprimirlo de la red.
A. PROPIEDAD INTELECTUAL
Todos los contenidos, textos, imágenes y códigos fuente son propiedad del COPC o de terceros de los que se han adquirido sus derechos de explotación, y están protegidos por los derechos de propiedad intelectual e industrial.
La PERSONA USUARIA únicamente tiene derecho a utilizarlos de forma privada y sin ánimo de lucro, y necesita autorización expresa para modificarlos, reproducirlos, explotarlos, distribuirlos o ejercer cualquier derecho que pertenezca a su titular.
El establecimiento de enlaces a nuestra Plataforma no confiere ningún derecho sobre la misma. Asimismo, el simple hecho de establecer un enlace a nuestra Plataforma no da derecho a otorgarse la categoría de colaborador o socio.
El COPC queda exonerado de responsabilidad por cualquier reclamación respecto a los derechos de propiedad intelectual de los artículos e imágenes publicados por terceros en su Plataforma.
Está absolutamente prohibida la imitación, tanto total como parcial, de nuestra Plataforma o el establecimiento de enlaces a la misma sin la previa autorización del COPC.
B. CONDICIONES DE ACCESO Y USO
El presente Campus Virtual es una plataforma online de gestión de las formaciones y cursos ofrecidos por la entidad que el COPC pone a disposición de las PERSONAS USUARIAS como herramienta de gestión y acceso a los materiales y contenidos de los cursos y formaciones organizados por la entidad.
El acceso a nuestra Plataforma es gratuito. No obstante, para acceder será necesario que la PERSONA USUARIA se haya inscrito previamente a una formación del COPC y haya recibido las correspondientes claves de acceso a la Plataforma o bien que se trate de un Formador/a, Profesor/a o Coordinador /a que el COPC haya contratado para impartir la formación. Por tanto, el acceso a las funcionalidades y contenidos del Campus Virtual están restringidos a las PERSONAS USUARIAS previamente dadas de alta y requiere haber realizado un proceso de identificación mediante usuario y contraseña.
El envío de datos personales implica la aceptación expresa por parte de la PERSONA USUARIA de nuestra Política de Privacidad.
Asimismo, las funcionalidades y servicios de la Plataforma estarán disponibles únicamente en las condiciones que se describen a continuación en estas cláusulas, y su habilitación y uso estará circunscrito al cumplimiento de las circunstancias que se detallan en los siguientes apartados.
La PERSONA USUARIA debe acceder a nuestra Plataforma y a todos sus servicios y funcionalidades conforme a la buena fe, las normas de orden público, la legislación vigente y las presentes Condiciones de Uso, sin vulnerar las leyes vigentes o infringir derechos de terceras personas.
El acceso a la Plataforma y la utilización de la misma se llevará a cabo bajo la propia y exclusiva responsabilidad de la PERSONA USUARIA, que responderá, en todo caso, de los daños y perjuicios que pueda causar a terceras personas o a nosotros mismos.
La PERSONA USUARIA tiene expresamente prohibida la utilización y obtención de los servicios y contenidos ofrecidos en la Plataforma por procedimientos distintos a los estipulados en las presentes Condiciones de Uso.
La PERSONA USUARIA tiene prohibido cualquier tipo de acción sobre la Plataforma que origine una excesiva sobrecarga del funcionamiento en nuestros sistemas informáticos, así como la introducción de virus o instalación de robots o software que altere el normal funcionamiento de la Plataforma o, en definitiva, que pueda causar daños en nuestros sistemas informáticos.
Teniendo en cuenta la imposibilidad de control en cuanto a la información, contenidos y servicios que contengan páginas webs de terceros disponibles desde la Plataforma, le comunicamos que el COPC no se hace responsable de los mismos, sin perjuicio de que intentará, en la medida de lo posible, velar por su legalidad.
El COPC se reserva el derecho a dar de baja a cualquier PERSONA USUARIA que la organización entienda que ha vulnerado las condiciones que rigen el uso de nuestra Plataforma. Asimismo, se reserva el derecho de ejercitar las acciones legales oportunas contra aquellas personas que vulneren las presentes condiciones generales de uso.
1. ACCESO AL CAMPUS VIRTUAL
- Una vez confirmado que la PERSONA USUARIA (Alumno/a) se ha inscrito en uno de nuestros cursos o formaciones, días previos al inicio, recibirá en la dirección de correo electrónico que haya indicado durante el procedimiento de inscripción, un mensaje con la información correspondiente al inicio de sesión en el presente Campus Virtual.
- En este correo se le indicará un enlace de acceso a la Plataforma, junto a su nombre de usuario y una primera contraseña temporal que le servirá para entrar por primera vez en la Plataforma.
- En el primer acceso a la Plataforma, se le requerirá que cambie su contraseña. Esta contraseña debe tener, al menos, 8 caracteres, una letra minúscula, una letra mayúscula y un carácter alfanumérico.
- Una vez realizado el cambio de contraseña, deberá aceptar las presentes Condiciones de Uso y la Política de Privacidad de la Plataforma.
- Las claves de acceso son personales y corresponden a la PERSONA USUARIA que las ha recibido, quien es responsable exclusiva de su custodia. No está permitido el acceso a la Plataforma mediante las claves de otras PERSONAS USUARIAS.
2. PERFILES DE PERSONA USUARIA
En la Plataforma encontrará tres perfiles de PERSONA USUARIA:
- Administrador (Equipo de Formación): El perfil de Administrador tiene acceso a todas las funcionalidades y contenidos de la Plataforma. Como tal, es un perfil de soporte técnico de la Plataforma y de resolución de dudas en relación con la gestión y organización de la formación y acceso al Campus Virtual. También realizará el control de las asistencias a la formación y gestiona las acreditaciones.
- Profesorado (Ponentes, Formadores/as y Coordinadores/as): Cada Ponente o Formador/a tendrá asignados los cursos que le correspondan. Podrá colgar los contenidos, materiales y otros recursos del curso que imparta, así como corregir trabajos y tareas evaluativas o de autoconocimiento e incorporar las calificaciones. También podrá utilizar las herramientas de mensajería, chat y Foros de Debate, así como los recursos y actividades para gestionar la actividad formativa.
- Alumnado (Alumnos): Cada Alumno/a tendrá acceso a los cursos en los que se haya matriculado a través del apartado “Mis Cursos” que encontrará en el Menú de la parte superior de la Plataforma. Asimismo, podrá utilizar el servicio de mensajería y chat y también compartir mensajes y documentos en el Foro de Debate y en las tareas y actividades indicadas de sus cursos.
3. NORMAS DE UTILIZACIÓN DEL CHAT PRIVADO
La Plataforma pone a disposición de las PERSONAS USUARIAS un servicio de chat, que tendrá dos modalidades:
- Chat unidireccional entre Administradores, Ponentes y Alumnos
- Chat bidireccional entre Adminsitradores, Ponentes, Coordinadores/as y Alumnos
Para su utilización se tendrán que respetar las normas y condiciones que se indican a continuación, que están a modo de ejemplo y sin carácter limitativo:
- Aprobar expresamente las presentes Condiciones de Uso.
- No enviar mensajes con contenido comercial o publicitario y/o que persigan fines lucrativos.
- Que el contenido de los mensajes no infrinja ninguna ley y que no vulnere derechos de terceras personas.
- Utilizar un lenguaje correcto y no incluir palabras malsonantes u ofensivas que puedan considerarse de mal gusto.
- No enviar contenido inapropiado, ofensivo, de carácter sexual, indecente o abusivo o que fomente actividades ilegales.
El COPC se reserva el derecho a eliminar cualquier mensaje que la organización entienda que ha vulnerado las normas anteriormente descritas y las condiciones que rigen el uso de nuestra Plataforma. Asimismo, se reserva el derecho de ejercitar las acciones legales oportunas contra aquellas personas que vulneren las presentes condiciones generales de uso.
4. FOROS Y ESPACIOS DE DEBATE
· Funcionamiento
La Plataforma pone a disposición de las PERSONAS USUARIAS unos Foros y Espacios de Debate para que el PROFESORADO pueda publicar los materiales y anuncios que considere oportunos en relación al curso que imparte y el ALUMNADO pueda recibir notificaciones y anuncios de la actividad formativa y plantear dudas y cuestiones relacionadas con los cursos en los que esté matriculado. Como norma general, en cada Curso habrá dos tipos de Foros:
- Foro de notificaciones y anuncios: Este espacio se utiliza para recibir notificaciones y anuncios de la actividad formativa por parte del PROFESORADO y el departamento de Formación del COPC. En este foro el ALUMNADO NO debe escribir, sólo será de lectura para conocer información general sobre el curso. La resolución de dudas y cuestiones individuales deberá realizarse mediante el correo formacio@copc.cat .
- Espacio de dudas y consultas de cada módulo: En este espacio el ALUMNADO podrá plantear dudas generales que le surjan durante el curso. Para cada duda planteada deberá añadirse número o fecha de la sesión a la que corresponde, así como el nombre del profesor/a al que va dirigido.
La PERSONA USUARIA podrá suscribirse a los Foros y Espacios de Debate y recibir notificaciones activando la opción “SUSCRIBE”.
· Normas de utilización de los Espacios de Debate
Para la utilización de los Espacios de Debate descritos en el punto anterior, se tendrán que respetar las normas y condiciones que se indican a continuación, que están a modo de ejemplo y sin carácter limitativo:
- Aprobar expresamente las presentes Condiciones de Uso.
- No publicar mensajes con contenido comercial o publicitario y/o que persigan fines lucrativos.
- Que el contenido de los mensajes no infrinja ninguna ley y que no vulnere derechos de terceras personas.
- Utilizar un lenguaje correcto y no incluir palabras malsonantes u ofensivas que puedan considerarse de mal gusto.
- No enviar contenido inapropiado, ofensivo, de carácter sexual, indecente o abusivo o que fomente actividades ilegales.
- Sólo publicar mensajes o temas que tengan que conocer todas las personas del curso, de lo contrario, es mejor utilizar el servicio de chat privado.
- Sólo publicar mensajes o colgar documentos relacionados con el curso/formación correspondiente.
- Se recomienda que, antes de plantear una duda o cuestión, se compruebe que no se ha planteado previamente.
- Una vez enviado el mensaje, la PERSONA USUARIA tiene 30 minutos de margen para editarlo y eliminarlo en caso de errores. Hay que tener en cuenta que:
o Desde el primer momento será visible, pero dejará de serlo si se elimina en esos 30 minutos.
o En caso de que otra persona haya respondido al mensaje, éste ya no podrá eliminarse.
5. TRATAMIENTO DE DATOS PERSONALES (CUENTA PERSONA USUARIA)
Para acceder a la Plataforma, únicamente se recoge el nombre de la PERSONA USUARIA y su dirección de correo electrónico, que servirán para identificar a la PERSONA USUARIA a efectos de controlar la asistencia a las formaciones, resolver dudas y emitir los certificados correspondientes por parte del equipo de Formación del COPC.
Cuando la PERSONA USUARIA interactúe en la Plataforma (ej.: cuando publique mensajes en los Espacios de Debate), únicamente aparecerá publicado su nombre de usuario/a, pero su dirección de correo electrónico no será visible para el resto de los/las integrantes del grupo.
Para más información sobre el tratamiento de sus datos personales, consulte la Política de Privacidad.
C. POLÍTICA DE PRIVACIDAD
La confidencialidad y seguridad son valores primordiales del COPC y, en consecuencia, asumimos el compromiso de garantizar la privacidad de la PERSONA USUARIA en todo momento y de no recabar información innecesaria.
El suministro de datos personales a través de nuestra Plataforma requiere una edad mínima de 18 años y la aceptación expresa de nuestra Política de privacidad.
D. RESPONSABILIDADES
Al poner a disposición de la PERSONA USUARIA esta Plataforma queremos ofrecerle un servicio de calidad, con la máxima diligencia en el momento de prestarlo, así como en los medios tecnológicos utilizados.
Sin embargo, el COPC no garantiza que la disponibilidad del servicio sea continua e ininterrumpida por circunstancias originadas por problemas en la red de internet, averías en los dispositivos informáticos u otras circunstancias imprevisibles, por lo que la PERSONA USUARIA acepta soportar, dentro de unos límites razonables, estas circunstancias. Asimismo, la PERSONA USUARIA acepta que podrá haber pequeñas paradas del servidor para la realización de tareas de mantenimiento y mejora del servicio.
El acceso a la Plataforma requiere tener acceso a Internet. Es responsabilidad exclusiva de la PERSONA USUARIA tanto disponer de los servicios de conexión de datos que garanticen su funcionamiento, como asumir el coste de los mismos.
La PERSONA USUARIA reconoce que ha entendido toda la información respecto a las presentes Condiciones de Uso de nuestra Plataforma, y reconoce que son suficientes para la exclusión del error en las mismas y, por tanto, las acepta íntegra y expresamente.
Todo lo referente a nuestra Plataforma se rige exclusivamente por las leyes españolas. En caso de que se produzca cualquier tipo de discrepancia o diferencia entre las partes en relación con la interpretación y contenido de esta página web, todas las partes se someten a los Juzgados y Tribunales que legalmente correspondan.
E. VIGENCIA DE LAS CONDICIONES GENERALES DE ACCESO A LA PLATAFORMA
Estas Condiciones Generales de Uso han sido actualizadas el día 31/10/2024.
En cualquier momento podemos modificarlas para adaptarlas a los cambios que puedan producirse en nuestra Plataforma, así como las modificaciones legislativas o jurisprudenciales que puedan afectarlas. Por eso les aconsejamos que, por favor, comprueben la fecha de emisión cada vez que se conecten a nuestra Plataforma y así tendrán la certeza de que no se ha producido ninguna modificación que les afecte.
Para cualquier cuestión respecto a las condiciones de uso de nuestra Plataforma, pueden ponerse en contacto con nosotros en los datos arriba indicados, o con Lant Abogados en info@lant-abogados.com o https://www. lant-abogados.com/ .Resum
Per
marcar la casella d’acceptació és necessari llegir el contingut de la política:
Text complet de les condicions d'ús
POLÍTICA DE PRIVACITAT
La confidencialitat i la seguretat són valors primordials del COPC i, en conseqüència, assumim el compromís de garantir la privacitat de l'usuari a tot moment i de no recaptar informació innecessària sobre l'Usuari. A continuació, li proporcionem tota la informació necessària sobre la nostra Política de Privadesa en relació amb les dades personals que recaptem, explicant-li:
- Qui és el responsable del tractament de les seves dades.
- Per quines finalitats recaptem les dades que li sol·licitem.
- Quina és la legitimació per al seu tractament.
- Durant quant temps les conservem.
- A quins destinataris es comuniquen les seves dades.
- Quins són els seus drets.
1. Responsable:
Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya -COPC- (Q5855028F)
C/ Rocafort, 129
08015, Barcelona (Espanya)
Delegat Protecció de Dades:
Lant Advocats (Lant Advisors, S.L.P.U.)
Dades de contacte: dpo@copc.cat.
2. Enllaç Registre d’Activitats: Registre d’activitats.
3. Finalitats, legitimació i conservació dels tractaments de les dades enviades a través de:
Per accedir al present Campus Virtual únicament es recull el nom de la PERSONA USUÀRIA i la seva direcció de correu electrònic. L’origen d’aquestes dades prové del formulari web d’inscripció a les formacions que completa la PERSONA USUÀRIA a través de la pàgina web de l’entitat (www.copc.cat).
En aquest sentit, quan finalitza el procés d’inscripció a través de la pàgina web, l’equip de formació del COPC recull el seu nom i direcció de correu electrònic per enviar-li un correu electrònic amb l’enllaç i les claus d’accés al Campus Virtual.
El seu nom d’Usuari/a i direcció de correu electrònic serviran a l’equip de formació del COPC per identificar la PERSONA USUÀRIA a efectes de controlar l’assistència a les formacions, resoldre els dubtes que pugui plantejar i emetre els certificats o acreditacions corresponents.
Quan la PERSONA USUÀRIA interactuï dins la Plataforma (ex.: quan publiqui missatges als Espais de Debat), únicament apareixerà publicat el seu nom d’usuari/a, però la seva adreça de correu electrònic no serà visible per a la resta d’integrants del grup.
L’Entitat posa a disposició de la PERSONA USUÀRIA una direcció de correu electrònic (formacio@copc.cat) on es podrà dirigir per a qualsevol dubte o consulta en relació a la gestió i organització dels cursos disponibles a través del Campus Virtual. En aquest sentit, l’informem sobre el tractament de les seves dades a través d’aquest canal:
· ENVIAMENT DE CORREUS ELECTRÒNICS.
Finalitat: Contestar a les seves sol·licituds d'informació, atendre les seves peticions i respondre les seves consultes o dubtes.
Legitimació: El consentiment de la persona usuària en sol·licitar-nos informació a través de l'adreça de correu electrònic.
Conservació: Una vegada resolta la seva petició per correu electrònic, si no ha generat un nou tractament.
Tal com s’ha comentat a l’inici d’aquest apartat, el tractament de dades per a la inscripció dels cursos es dur a terme fora de la present Plataforma. No obstant això, li recordem el tractament de dades que es realitza a través del formulari d’inscripció a les formacions de la pàgina web de l’entitat (www.copc.cat):
· FORMULARI WEB INSCRIPCIÓ FORMACIONS. SI S’ESCAU, PAGAMENT DE LA FORMACIÓ CONTRACTADA.
Finalitats: Gestionar i tramitar la inscripció i prestació de l’activitat formativa i l’emissió d’acreditacions. Enviament de l’enllaç i les claus d’accés al Campus Virtual a la PERSONA USUÀRIA. Si s’escau, gestió de la seva comanda (pagament online) i enviament d’enquestes de satisfacció per valorar els serveis prestats.
Legitimació: Execució de potestats col·legials en matèria de formació i activitats d’interès. Inscripció voluntària de l’interessat. Interès legítim de l’entitat per a realitzar enquestes per a millores del servei. Si s’escau, execució del contracte de compravenda.
Conservació: Durant l’activitat o formació i, finalitzada la mateixa, durant els terminis exigits legalment per atendre eventuals responsabilitats. Compra: mentre duri la relació contractual i, finalitzada aquesta, durant els terminis de conservació exigits legalment per atendre eventuals responsabilitats.
Obligació de facilitar-nos les seves dades personals i conseqüències de no fer-ho.
El subministrament de dades personals requereix una edat mínima de 18 anys, o si escau, disposar de capacitat jurídica suficient per contractar.
Les dades personals sol·licitades són necessàries per gestionar la inscripció a la formació i accés al Campus Virtual i prestar-li el servei contractat, per la qual cosa, si no ens les facilita, no podrem atendre’l correctament ni prestar-li el servei sol·licitat.
4. Destinataris de les seves dades
Les seves dades són confidencials i no se cediran a tercers, tret que existeixi obligació legal.
5. Drets en relació amb les seves dades personals
Qualsevol persona pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, quan el mateix s'hagi atorgat per al tractament de les seves dades. En cap cas, la retirada d'aquest consentiment condiciona l'execució del contracte de subscripció o les relacions generades amb anterioritat.
Igualment, pot exercir els següents drets:
- Sol·licitar l'accés a les seves dades personals o la seva rectificació quan siguin inexactes.
- Sol·licitar la seva supressió quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessaris per a les finalitats pels quals van ser recollits.
- Sol·licitar la limitació del seu tractament en determinades circumstàncies.
- Sol·licitar l'oposició al tractament de les seves dades per motius relacionats amb la seva situació particular.
- Sol·licitar la portabilitat de les dades en els casos previstos en la normativa.
- Altres drets reconeguts en les normatives aplicables.
On i com sol·licitar els seus Drets: Mitjançant un escrit dirigit al responsable a la seva adreça postal o electrònica (indicades a l'apartat A), indicant la referència "Dades Personals", especificant el dret que es vol exercir i respecte a quines dades personals.
En cas de divergències amb l'empresa en relació amb el tractament de les seves dades, pot presentar una reclamació davant l'Autoritat de Protecció de Dades.
6. Cookies
Aquesta Plataforma únicament utilitza cookies que permeten el funcionament i la prestació dels serveis oferts a la mateixa. És per això que, d’acord amb l’article 22 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació, no es requereix el seu consentiment per a la seva instal·lació.
7. Seguretat de les seves dades personals
Amb l'objectiu de salvaguardar la seguretat de les seves dades personals, l'informem que hem adoptat totes les mesures d'índole tècnica i organitzativa necessàries per garantir la seguretat de les dades personals subministrades de la seva alteració, pèrdua, i tractaments o accessos no autoritzats.
8. Actualització de les seves dades
És important que perquè puguem mantenir les seves dades personals actualitzades, ens informi sempre que hi hagi hagut alguna modificació en elles, en cas contrari, no responem de la veracitat d'aquestes.
No ens fem responsables de la política de privacitat respecte a les dades personals que pugui facilitar a tercers per mitjà dels enllaços disponibles a la nostra Plataforma.
La present Política de Privacitat pot ser modificada per adaptar-la als canvis que es produeixin a la nostra Plataforma, així com modificacions legislatives o jurisprudencials sobre dades personals que vagin apareixent, per la qual cosa exigeix la seva lectura, cada vegada que ens faciliti les seves dades a través d'aquesta Plataforma.-----
POLÍTICA DE PRIVACIDAD
La confidencialidad y la seguridad son valores primordiales del COPC y, en consecuencia, asumimos el compromiso de garantizar la privacidad de la persona usuaria en todo momento y de no recabar información innecesaria sobre la persona usuaria. A continuación, le proporcionamos toda la información necesaria sobre nuestra Política de Privacidad en relación con los datos personales que recabamos, explicándole:
- Quién es el responsable del tratamiento de sus datos.
- Para qué finalidades recabamos los datos que le solicitamos.
- Cuál es la legitimación para su tratamiento.
- Durante cuánto tiempo los conservamos.
- A qué destinatarios se comunican sus datos.
- Cuáles son sus derechos.
1. Responsable :
Colegio Oficial de Psicología de Cataluña -COPC- (Q5855028F)
C/ Rocafort, 129
08015, Barcelona (España)
Delegado Protección de Datos:
Lant Advocats (Lant Advisors , SLPU)
Datos de contacto: dpo@copc.cat .
2. Enlace Registro de Actividades: Registro de actividades .
3. Finalidades, legitimación y conservación de los tratamientos de datos enviados a través de:
Para acceder al presente Campus Virtual, únicamente se recoge el nombre de la PERSONA USUARIA y su dirección de correo electrónico. El origen de estos datos proviene del formulario web de inscripción a las formaciones que completa la PERSONA USUARIA a través de la página web de la entidad (www.copc.cat).
En este sentido, al finalizar el proceso de inscripción a través de la página web, el equipo de formación del COPC recoge su nombre y dirección de correo electrónico para enviarle un correo electrónico con el enlace y las claves de acceso al Campus Virtual.
Su nombre de Usuario/a y dirección de correo electrónico servirán al equipo de formación del COPC para identificar a la PERSONA USUARIA a efectos de controlar la asistencia a las formaciones, resolver las dudas que pueda plantear y emitir los certificados o acreditaciones correspondientes.
Cuando la PERSONA USUARIA interactúe en la Plataforma (ej.: cuando publique mensajes en los Espacios de Debate), únicamente aparecerá publicado su nombre de usuario/a, pero su dirección de correo electrónico no será visible para el resto de integrantes del grupo.
La Entidad pone a disposición de la PERSONA USUARIA una dirección de correo electrónico (formacio@copc.cat) donde podrá dirigirse para cualquier duda o consulta en relación con la gestión y organización de los cursos disponibles a través del Campus Virtual. En este sentido, le informamos sobre el tratamiento de sus datos a través de este canal:
· ENVÍO DE CORREOS ELECTRÓNICOS.
Finalidad: Contestar a sus solicitudes de información, atender sus peticiones y responder a sus consultas o dudas.
Legitimación: El consentimiento de la persona usuaria al solicitarnos información a través de la dirección de correo electrónico.
Conservación: Una vez resuelta su petición por correo electrónico, si no ha generado un nuevo tratamiento.
Tal y como se ha comentado al inicio de este apartado, el tratamiento de datos para la inscripción de los cursos se lleva a cabo fuera de la presente Plataforma. No obstante, le recordamos el tratamiento de datos que se realiza a través del formulario de inscripción a las formaciones de la página web de la entidad (www.copc.cat):
· FORMULARIO WEB INSCRIPCIÓN FORMACIONES. EN SU CASO, PAGO DE LA FORMACIÓN CONTRATADA.
Finalidades: Gestionar y tramitar la inscripción y prestación de la actividad formativa y la emisión de acreditaciones. Envío del enlace y claves de acceso al Campus Virtual a la PERSONA USUARIA. En su caso, gestión de su pedido (pago online) y envío de encuestas de satisfacción para valorar los servicios prestados.
Legitimación: Ejecución de potestades colegiales en materia de formación y actividades de interés. Inscripción voluntaria del interesado. Interés legítimo de la entidad para realizar encuestas para mejorar el servicio. En su caso, ejecución del contrato de compraventa.
Conservación: Durante la actividad o formación y, finalizada la misma, durante los plazos exigidos legalmente para atender eventuales responsabilidades. Compra: mientras dure la relación contractual y, finalizada ésta, durante los plazos de conservación exigidos legalmente para atender eventuales responsabilidades.
Obligación de facilitarnos sus datos personales y consecuencias de no hacerlo.
El suministro de datos personales requiere una edad mínima de 18 años, o en su caso, disponer de capacidad jurídica suficiente para contratar.
Los datos personales solicitados son necesarios para gestionar la inscripción a la formación y acceso al Campus Virtual y prestarle el servicio contratado, por lo que, si no nos los facilita, no podremos atenderle correctamente ni prestarle el servicio contratado.
4. Destinatarios de sus datos
Sus datos son confidenciales y no se cederán a terceros, salvo que exista obligación legal.
5. Derechos en relación a sus datos personales
Cualquier persona puede retirar su consentimiento en cualquier momento, cuando el mismo se haya otorgado para el tratamiento de sus datos. En ningún caso, la retirada de este consentimiento condiciona la ejecución del contrato de suscripción o las relaciones generadas con anterioridad.
Igualmente, puede ejercer los siguientes derechos:
- Solicitar el acceso a sus datos personales o rectificación cuando sean inexactos.
- Solicitar su supresión cuando, entre otros motivos, los datos ya no sean necesarios para los fines por los que fueron recogidos.
- Solicitar la limitación de su tratamiento en determinadas circunstancias.
- Solicitar la oposición al tratamiento de sus datos por motivos relacionados con su situación particular.
- Solicitar la portabilidad de los datos en los casos previstos en la normativa.
- Otros derechos reconocidos en las normativas de aplicación.
Dónde y cómo solicitar sus Derechos: Mediante un escrito dirigido al responsable en su dirección postal o electrónica (indicadas en el apartado A), indicando la referencia "Datos Personales", especificando el derecho que se quiere ejercer y respecto a qué datos personales.
En caso de divergencias con la empresa en relación al tratamiento de sus datos, puede presentar una reclamación ante la Autoridad de Protección de Datos.
6. Cookies
Esta Plataforma únicamente utiliza cookies que permiten el funcionamiento y la prestación de los servicios ofrecidos en la misma. Por ello, de acuerdo con el artículo 22 de la Ley de Servicios de la Sociedad de la Información, no se requiere su consentimiento para su instalación.
7. Seguridad de sus datos personales
Con el objetivo de salvaguardar la seguridad de sus datos personales, le informamos que hemos adoptado todas las medidas de índole técnica y organizativa necesarias para garantizar la seguridad de los datos personales suministrados de su alteración, pérdida, tratamientos o accesos no autorizados.
8. Actualización de sus datos
Es importante que, para que podamos mantener sus datos personales actualizados, nos informe siempre que haya habido alguna modificación de los mismos, de lo contrario, no respondemos de la veracidad de los mismos.
No nos hacemos responsables de la política de privacidad respecto a los datos personales que pueda facilitar a terceros por medio de los enlaces disponibles en nuestra Plataforma.
La presente Política de Privacidad puede ser modificada para adaptarla a los cambios que se produzcan en nuestra Plataforma, así como modificaciones legislativas o jurisprudenciales sobre datos personales que vayan apareciendo, por lo que exige su lectura, cada vez que nos facilite sus datos a través de esta Plataforma.