POLÍTICA DE PRIVACITAT
Per
marcar la casella d’acceptació és necessari llegir el contingut de la política:
POLÍTICA DE PRIVACITAT
La confidencialitat i la seguretat són valors primordials del COPC i, en conseqüència, assumim el compromís de garantir la privacitat de l'usuari a tot moment i de no recaptar informació innecessària sobre l'Usuari. A continuació, li proporcionem tota la informació necessària sobre la nostra Política de Privadesa en relació amb les dades personals que recaptem, explicant-li:
- Qui és el responsable del tractament de les seves dades.
- Per quines finalitats recaptem les dades que li sol·licitem.
- Quina és la legitimació per al seu tractament.
- Durant quant temps les conservem.
- A quins destinataris es comuniquen les seves dades.
- Quins són els seus drets.
1. Responsable:
Col·legi Oficial de Psicologia de Catalunya -COPC- (Q5855028F)
C/ Rocafort, 129
08015, Barcelona (Espanya)
Delegat Protecció de Dades:
Lant Advocats (Lant Advisors, S.L.P.U.)
Dades de contacte: dpo@copc.cat.
2. Enllaç Registre d’Activitats: Registre d’activitats.
3. Finalitats, legitimació i conservació dels tractaments de les dades enviades a través de:
Per accedir al present Campus Virtual únicament es recull el nom de la PERSONA USUÀRIA i la seva direcció de correu electrònic. L’origen d’aquestes dades prové del formulari web d’inscripció a les formacions que completa la PERSONA USUÀRIA a través de la pàgina web de l’entitat (www.copc.cat).
En aquest sentit, quan finalitza el procés d’inscripció a través de la pàgina web, l’equip de formació del COPC recull el seu nom i direcció de correu electrònic per enviar-li un correu electrònic amb l’enllaç i les claus d’accés al Campus Virtual.
El seu nom d’Usuari/a i direcció de correu electrònic serviran a l’equip de formació del COPC per identificar la PERSONA USUÀRIA a efectes de controlar l’assistència a les formacions, resoldre els dubtes que pugui plantejar i emetre els certificats o acreditacions corresponents.
Quan la PERSONA USUÀRIA interactuï dins la Plataforma (ex.: quan publiqui missatges als Espais de Debat), únicament apareixerà publicat el seu nom d’usuari/a, però la seva adreça de correu electrònic no serà visible per a la resta d’integrants del grup.
L’Entitat posa a disposició de la PERSONA USUÀRIA una direcció de correu electrònic (formacio@copc.cat) on es podrà dirigir per a qualsevol dubte o consulta en relació a la gestió i organització dels cursos disponibles a través del Campus Virtual. En aquest sentit, l’informem sobre el tractament de les seves dades a través d’aquest canal:
· ENVIAMENT DE CORREUS ELECTRÒNICS.
Finalitat: Contestar a les seves sol·licituds d'informació, atendre les seves peticions i respondre les seves consultes o dubtes.
Legitimació: El consentiment de la persona usuària en sol·licitar-nos informació a través de l'adreça de correu electrònic.
Conservació: Una vegada resolta la seva petició per correu electrònic, si no ha generat un nou tractament.
Tal com s’ha comentat a l’inici d’aquest apartat, el tractament de dades per a la inscripció dels cursos es dur a terme fora de la present Plataforma. No obstant això, li recordem el tractament de dades que es realitza a través del formulari d’inscripció a les formacions de la pàgina web de l’entitat (www.copc.cat):
· FORMULARI WEB INSCRIPCIÓ FORMACIONS. SI S’ESCAU, PAGAMENT DE LA FORMACIÓ CONTRACTADA.
Finalitats: Gestionar i tramitar la inscripció i prestació de l’activitat formativa i l’emissió d’acreditacions. Enviament de l’enllaç i les claus d’accés al Campus Virtual a la PERSONA USUÀRIA. Si s’escau, gestió de la seva comanda (pagament online) i enviament d’enquestes de satisfacció per valorar els serveis prestats.
Legitimació: Execució de potestats col·legials en matèria de formació i activitats d’interès. Inscripció voluntària de l’interessat. Interès legítim de l’entitat per a realitzar enquestes per a millores del servei. Si s’escau, execució del contracte de compravenda.
Conservació: Durant l’activitat o formació i, finalitzada la mateixa, durant els terminis exigits legalment per atendre eventuals responsabilitats. Compra: mentre duri la relació contractual i, finalitzada aquesta, durant els terminis de conservació exigits legalment per atendre eventuals responsabilitats.
Obligació de facilitar-nos les seves dades personals i conseqüències de no fer-ho.
El subministrament de dades personals requereix una edat mínima de 18 anys, o si escau, disposar de capacitat jurídica suficient per contractar.
Les dades personals sol·licitades són necessàries per gestionar la inscripció a la formació i accés al Campus Virtual i prestar-li el servei contractat, per la qual cosa, si no ens les facilita, no podrem atendre’l correctament ni prestar-li el servei sol·licitat.
4. Destinataris de les seves dades
Les seves dades són confidencials i no se cediran a tercers, tret que existeixi obligació legal.
5. Drets en relació amb les seves dades personals
Qualsevol persona pot retirar el seu consentiment en qualsevol moment, quan el mateix s'hagi atorgat per al tractament de les seves dades. En cap cas, la retirada d'aquest consentiment condiciona l'execució del contracte de subscripció o les relacions generades amb anterioritat.
Igualment, pot exercir els següents drets:
- Sol·licitar l'accés a les seves dades personals o la seva rectificació quan siguin inexactes.
- Sol·licitar la seva supressió quan, entre altres motius, les dades ja no siguin necessaris per a les finalitats pels quals van ser recollits.
- Sol·licitar la limitació del seu tractament en determinades circumstàncies.
- Sol·licitar l'oposició al tractament de les seves dades per motius relacionats amb la seva situació particular.
- Sol·licitar la portabilitat de les dades en els casos previstos en la normativa.
- Altres drets reconeguts en les normatives aplicables.
On i com sol·licitar els seus Drets: Mitjançant un escrit dirigit al responsable a la seva adreça postal o electrònica (indicades a l'apartat A), indicant la referència "Dades Personals", especificant el dret que es vol exercir i respecte a quines dades personals.
En cas de divergències amb l'empresa en relació amb el tractament de les seves dades, pot presentar una reclamació davant l'Autoritat de Protecció de Dades.
6. Cookies
Aquesta Plataforma únicament utilitza cookies que permeten el funcionament i la prestació dels serveis oferts a la mateixa. És per això que, d’acord amb l’article 22 de la Llei de Serveis de la Societat de la Informació, no es requereix el seu consentiment per a la seva instal·lació.
7. Seguretat de les seves dades personals
Amb l'objectiu de salvaguardar la seguretat de les seves dades personals, l'informem que hem adoptat totes les mesures d'índole tècnica i organitzativa necessàries per garantir la seguretat de les dades personals subministrades de la seva alteració, pèrdua, i tractaments o accessos no autoritzats.
8. Actualització de les seves dades
És important que perquè puguem mantenir les seves dades personals actualitzades, ens informi sempre que hi hagi hagut alguna modificació en elles, en cas contrari, no responem de la veracitat d'aquestes.
No ens fem responsables de la política de privacitat respecte a les dades personals que pugui facilitar a tercers per mitjà dels enllaços disponibles a la nostra Plataforma.
La present Política de Privacitat pot ser modificada per adaptar-la als canvis que es produeixin a la nostra Plataforma, així com modificacions legislatives o jurisprudencials sobre dades personals que vagin apareixent, per la qual cosa exigeix la seva lectura, cada vegada que ens faciliti les seves dades a través d'aquesta Plataforma.-----
POLÍTICA DE PRIVACIDAD
La confidencialidad y la seguridad son valores primordiales del COPC y, en consecuencia, asumimos el compromiso de garantizar la privacidad de la persona usuaria en todo momento y de no recabar información innecesaria sobre la persona usuaria. A continuación, le proporcionamos toda la información necesaria sobre nuestra Política de Privacidad en relación con los datos personales que recabamos, explicándole:
- Quién es el responsable del tratamiento de sus datos.
- Para qué finalidades recabamos los datos que le solicitamos.
- Cuál es la legitimación para su tratamiento.
- Durante cuánto tiempo los conservamos.
- A qué destinatarios se comunican sus datos.
- Cuáles son sus derechos.
1. Responsable :
Colegio Oficial de Psicología de Cataluña -COPC- (Q5855028F)
C/ Rocafort, 129
08015, Barcelona (España)
Delegado Protección de Datos:
Lant Advocats (Lant Advisors , SLPU)
Datos de contacto: dpo@copc.cat .
2. Enlace Registro de Actividades: Registro de actividades .
3. Finalidades, legitimación y conservación de los tratamientos de datos enviados a través de:
Para acceder al presente Campus Virtual, únicamente se recoge el nombre de la PERSONA USUARIA y su dirección de correo electrónico. El origen de estos datos proviene del formulario web de inscripción a las formaciones que completa la PERSONA USUARIA a través de la página web de la entidad (www.copc.cat).
En este sentido, al finalizar el proceso de inscripción a través de la página web, el equipo de formación del COPC recoge su nombre y dirección de correo electrónico para enviarle un correo electrónico con el enlace y las claves de acceso al Campus Virtual.
Su nombre de Usuario/a y dirección de correo electrónico servirán al equipo de formación del COPC para identificar a la PERSONA USUARIA a efectos de controlar la asistencia a las formaciones, resolver las dudas que pueda plantear y emitir los certificados o acreditaciones correspondientes.
Cuando la PERSONA USUARIA interactúe en la Plataforma (ej.: cuando publique mensajes en los Espacios de Debate), únicamente aparecerá publicado su nombre de usuario/a, pero su dirección de correo electrónico no será visible para el resto de integrantes del grupo.
La Entidad pone a disposición de la PERSONA USUARIA una dirección de correo electrónico (formacio@copc.cat) donde podrá dirigirse para cualquier duda o consulta en relación con la gestión y organización de los cursos disponibles a través del Campus Virtual. En este sentido, le informamos sobre el tratamiento de sus datos a través de este canal:
· ENVÍO DE CORREOS ELECTRÓNICOS.
Finalidad: Contestar a sus solicitudes de información, atender sus peticiones y responder a sus consultas o dudas.
Legitimación: El consentimiento de la persona usuaria al solicitarnos información a través de la dirección de correo electrónico.
Conservación: Una vez resuelta su petición por correo electrónico, si no ha generado un nuevo tratamiento.
Tal y como se ha comentado al inicio de este apartado, el tratamiento de datos para la inscripción de los cursos se lleva a cabo fuera de la presente Plataforma. No obstante, le recordamos el tratamiento de datos que se realiza a través del formulario de inscripción a las formaciones de la página web de la entidad (www.copc.cat):
· FORMULARIO WEB INSCRIPCIÓN FORMACIONES. EN SU CASO, PAGO DE LA FORMACIÓN CONTRATADA.
Finalidades: Gestionar y tramitar la inscripción y prestación de la actividad formativa y la emisión de acreditaciones. Envío del enlace y claves de acceso al Campus Virtual a la PERSONA USUARIA. En su caso, gestión de su pedido (pago online) y envío de encuestas de satisfacción para valorar los servicios prestados.
Legitimación: Ejecución de potestades colegiales en materia de formación y actividades de interés. Inscripción voluntaria del interesado. Interés legítimo de la entidad para realizar encuestas para mejorar el servicio. En su caso, ejecución del contrato de compraventa.
Conservación: Durante la actividad o formación y, finalizada la misma, durante los plazos exigidos legalmente para atender eventuales responsabilidades. Compra: mientras dure la relación contractual y, finalizada ésta, durante los plazos de conservación exigidos legalmente para atender eventuales responsabilidades.
Obligación de facilitarnos sus datos personales y consecuencias de no hacerlo.
El suministro de datos personales requiere una edad mínima de 18 años, o en su caso, disponer de capacidad jurídica suficiente para contratar.
Los datos personales solicitados son necesarios para gestionar la inscripción a la formación y acceso al Campus Virtual y prestarle el servicio contratado, por lo que, si no nos los facilita, no podremos atenderle correctamente ni prestarle el servicio contratado.
4. Destinatarios de sus datos
Sus datos son confidenciales y no se cederán a terceros, salvo que exista obligación legal.
5. Derechos en relación a sus datos personales
Cualquier persona puede retirar su consentimiento en cualquier momento, cuando el mismo se haya otorgado para el tratamiento de sus datos. En ningún caso, la retirada de este consentimiento condiciona la ejecución del contrato de suscripción o las relaciones generadas con anterioridad.
Igualmente, puede ejercer los siguientes derechos:
- Solicitar el acceso a sus datos personales o rectificación cuando sean inexactos.
- Solicitar su supresión cuando, entre otros motivos, los datos ya no sean necesarios para los fines por los que fueron recogidos.
- Solicitar la limitación de su tratamiento en determinadas circunstancias.
- Solicitar la oposición al tratamiento de sus datos por motivos relacionados con su situación particular.
- Solicitar la portabilidad de los datos en los casos previstos en la normativa.
- Otros derechos reconocidos en las normativas de aplicación.
Dónde y cómo solicitar sus Derechos: Mediante un escrito dirigido al responsable en su dirección postal o electrónica (indicadas en el apartado A), indicando la referencia "Datos Personales", especificando el derecho que se quiere ejercer y respecto a qué datos personales.
En caso de divergencias con la empresa en relación al tratamiento de sus datos, puede presentar una reclamación ante la Autoridad de Protección de Datos.
6. Cookies
Esta Plataforma únicamente utiliza cookies que permiten el funcionamiento y la prestación de los servicios ofrecidos en la misma. Por ello, de acuerdo con el artículo 22 de la Ley de Servicios de la Sociedad de la Información, no se requiere su consentimiento para su instalación.
7. Seguridad de sus datos personales
Con el objetivo de salvaguardar la seguridad de sus datos personales, le informamos que hemos adoptado todas las medidas de índole técnica y organizativa necesarias para garantizar la seguridad de los datos personales suministrados de su alteración, pérdida, tratamientos o accesos no autorizados.
8. Actualización de sus datos
Es importante que, para que podamos mantener sus datos personales actualizados, nos informe siempre que haya habido alguna modificación de los mismos, de lo contrario, no respondemos de la veracidad de los mismos.
No nos hacemos responsables de la política de privacidad respecto a los datos personales que pueda facilitar a terceros por medio de los enlaces disponibles en nuestra Plataforma.
La presente Política de Privacidad puede ser modificada para adaptarla a los cambios que se produzcan en nuestra Plataforma, así como modificaciones legislativas o jurisprudenciales sobre datos personales que vayan apareciendo, por lo que exige su lectura, cada vez que nos facilite sus datos a través de esta Plataforma.